COVID-19 Információk

Tisztelt Vásárlóink és Partnereink! 

A COVID-19 koronavírus okozta világjárvány az elmúlt hónapokban szigorú korlátozásokhoz vezetett mind a magán-, mind az üzleti életben. 

A SIDEX Trade Kft. a koronavírus járvány terjedésével kapcsolatban a munkatársak és az ügyfelek egészségét óvó intézkedéseket vezetett be és ezeket az intézkedéseket folyamatosan a legújabb ismeretekhez igazítja. Cégünk a működését érintő, mindenkor érvényes szabályokról és intézkedésekről ezen az oldalon keresztül tájékozódhatnak. 

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a SIDEX Trade Kft. az elmúlt 1 évben számos olyan intézkedést hozott, amelyek garantálják valamennyi munkatársunk és ügyfelünk egészségét és biztonságát. 

A vírus terjedésének lassítása érdekében szigorú higiéniai intézkedéseket vezettünk be. Ide tartozik például az iroda rendszeres fertőtlenítése, a szájmaszk használatának előírása és a kézfertőtlenítők kihelyezése. Ha a folyamatok lehetővé teszik, kollégáink otthonról dolgoznak. 

Erőfeszítéseink egyik legfontosabb célja, hogy a megrendelések teljesítése folyamatos és zavartalan legyen. A beszállítóinkkal közösen kidolgozott cselekvési tervek ellensúlyozzák az ellátási lánc esetleges zavarait és biztosítják a termékeink elérhetőségét. 


Frissítés (2021. 03. 05.):


A napi adatok és a trendek alapján úgy tűnik, hogy a harmadik hullám az előző kettőnél jóval több ember megbetegedésével jár. Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy milyen intézkedéseket vezettünk be.

  1. A kormány március 4-ei bejelentésének megfelelően minden üzletnek be kell zárnia és a szolgáltatásokat is szüneteltetni kell. Ennek értelmében 2021. 03. 08-tól a rendelet visszavonásáig a megrendelt termékek személyes átvételére nincs lehetőség. Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a rendelések leadásánál. Azon ügyfeleinek, akik a rendelésben ezt az opciót jelölik meg, telefonon értesíteni fogjuk. A rendelések kiszállítása ettől függetlenül zavartalan és folyamatos. Futárszolgálataink megerősítették, hogy a mostani szigorítás semmilyen hatással nem lesz a belföldi áruszállításra. 
  2. A cég telephelyén a cég munkatársain kívül senki nem tartozókodhat. Az előre egyeztetett időpontok áthelyezésével kapcsolatban minden ügyfelünket kollégáink értesíteni fogják.  

Természetesen a határokon bevezetett szigorítások a nemzetközi szállítási láncokat is érinthetik, azonban a jelenlegi információnk alapján nem látunk olyan kockázatot, amely a szállítói láncolatunkat negatívan befolyásolhatná. Azonban kérjük, hogy vegyék figyelembe, hogy a globális ellátási láncok miatt a szerszámgépek és mérőeszközök gyártásában lehetnek időszakos fennakadások, így előfordulhat, hogy a következő időszakban adott esetben a korábbinál hosszabb szállítási határidővel kell számolni. Megértésüket és türelmüket köszönjük!


Amennyiben bármilyen kérdés felmerülne, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat vagy vegye fel a kapcsolatot közvetlenül kollégáinkkal!

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 30 934 9611

Központi e-mail cím: info@sidex.hu


Megteszünk mindent annak érdekében, hogy megvédjük munkatársainkat és ügyfeleinek a koronavírusos megbetegedéstől. Csak ezekkel az intézkedésekkel biztosítható, hogy a rendelések teljesítése zavartalan legyen. Cégünk folyamatosan figyelemmel kíséri a kormány döntéseit és haladéktalanul értesíteni fogjuk Önöket, ha a jelenlegi helyzetben változás történik. 


Minden jót kívánunk ebben az embert próbáló időben! 

Üdvözlettel
A SIDEX Trade Kft. csapata